Custom Search

Hüzünlü Karikatürler Sevgili Zenginler

sevgili zenginler ünlüler ve özenilenecek türden hayat sürenler merhaba.. ben sizlerden artanlarla yaşayan biriyim. yemek istemediğiniz hormonlu kanserojen yiyecekleri yerim içmediğiniz mikroplu suları içerim uzak durmanız gereken sağlıksız sentetik kazakları giyerim. sevişmek istemediğiniz insanlarla sevişirim. hatta size aşık olan ama sizin hoşlanmadığınız insanlarla evlenirim. benimle öpüşürken bile sizi hayal etmelerine bike göz yumarım. yanlış anlamayın şikayetçi değilim gerçekten sevebilirim o insanları o yiyecekleri içecekleri sizi de çok severim aslında sadece yoruldum. birazcık da sıkıldım.. görevimi yapamaz oldum izninizle ayrılmak istiyorum. merak etmeyin sizin için iki oğlan büyüttümç yokluğumu hissettirmeyecekler. ufak olan daha şimdiden tatsız tutsuz domateslere bayılıyor kerata. gözlerinizden öperim

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi