Custom Search

İlginç Bir Anne Karikatürü Demedim Mi Dedin

ne dedim ben sana evin içinde top oynanmıycak demedim mi - dedin
o top her yeri kırıp döküyo demedim mi - dedin
etrafı ben temizliyorum demedim mi - dedin
sonra yoruluyorum akşam babanla kavga ediyoruz demedim mi? - dedin
yüz bulamayınca baban başka karılara gidiyo demedim mi? - dedin
sonra beni boşuyo onlarla evleniyo demedim mi? - dedin
nafakayı yatırmıyo aç bilaç kalıyoruz demedim mi - dedin
para kazanmak için vücudumu satmak zorunda kalıyorum demedim mi - dedin
milletten hastalık kapıyorum doktor doktor dolaşıyorum demedim mi - dedin
çare bulamıyorlar yataklara düşüyorum demedim mi - dedin
sonra bir kış gecesi ölüp gidiyorum demedim mi - dedin
e ne b.k yemeye oynuyorsun daha bu topu.. - seni özlüyorum
yiğit özgür - anne karikatürleri


Popüler Yayınlar

Blog Arşivi